מרגישים שהשיניים שלכם הצהיבו עם השנים? שאתם חייבים להוסיף פילטר כשאתם מחייכים בתמונות?

חדש במכבידנט – טיפול בהלבנת שיניים מהיר, פשוט ויעיל שמבוצע על ידי רופאי השיניים המנוסים של מכבידנט, בשימוש החומרים הטובים ביותר, ומעניק לכם חיוך מושלם עם שיניים בהירות ונקיות.

למה בעצם השיניים שלנו מצהיבות, מה זה הלבנת שיניים, למה הכי כדאי לעשות הלבנת שיניים במכבידנט?

למה השיניים שלנו מצהיבות? 

לשיניים שלנו יש שכבה חיצונית בשם "אימייל" שהיא ברובה שקופה, ושכבה פנימית בשם "דנטין" וצבעה צהבהב. עם השנים החלק החיצוני השקוף ה"אימייל" נשחק ואילו החלק הפנימי ה"דנטין" מתעבה ומצהיב. בנוסף, עם הזמן מצטברים כתמים על השיניים בגלל מזון, שתייה וסיגריות.

מה כולל טיפול הלבנת שיניים? 

בטיפול הבהרת שיניים אנחנו מחמצנים את הפיגמנטים ב"דנטין", החלק הפינמי של השן, מסירים את הכתמים שהצטברו עם השנים, ובכך מחזירים לשן את המראה הלבן והבוהק.

מעניין אותי! איך קובעים תור? 

קובעים פגישה באחת ממרפאות השיניים של מכבידנט* לייעוץ ובדיקת התאמה ראשונית.
בפגישה, רופא השיניים שלנו יבצע הערכה ראשונית של השיניים שלכם ויבנה לכם תכנית טיפול מותאמת אישית.

איך הטיפול עובד?

לאחר התאמת הטיפול הנכון עבורכם, הלבנת השיניים תתבצע באמצעות מריחת ג'ל המכיל חומרי הבהרה בריכוזים שונים בשילוב מנורה מיוחדת שמפעילה, באמצעות אנרגיה, את החומר הפעיל ולמעשה מעוררת אותו כדי ליצור את הלבנת השיניים. אורך הטיפול אורך עד שעה!

למה במכבידנט?

הלבנות השיניים נעשות במרפאות מכבידנט ומבוצעות על ידי רופאי השיניים המקצועיים והמנוסים שלנו עם הקפדה על סטנדרט רפואי גבוה ושימוש בחומרים הטובים והאיכותיים ביותר.

מתי רואים תוצאות?

תוצאות הטיפול הן מידיות ומחזיקות בממוצע שישה חודשים. הקפדה על איכות התזונה והשתייה שלכם והימנעות מעישון, יסייעו בשימור הלבנת השיניים במידה מסוימת.

*הטיפול ניתן במרפאות נבחרות ברשת

לקבלת מידע נוסף ותיאום תור לחצו כאן או התקשרו 6300*